Torsdagen

En joggingtur blev det tidigare idag, längre än jag tänkt.. Bestämde mig för att ta en omväg och hälsa på farmor också, det var tacksamt. Ska skjutsa dom upp till kyrkan alldeles strax så dom får plantera om nya blommor.

Jag har suttit ute i solen och läst böcker, blev så slö och trött att jag nästan somnade. Nu känns allt sådär lagomt segt, hihi. Har en milkshake kvar ikväll, känns kanon som vanligt. Inget stort sug efter sötsaker, det är en helt otroligt skön känsla som jag är så tacksam över. Kuren går riktigt bra och lätt för tillfället!

Ikväll ska jag prata lääänge med min pojkvän på andra sidan vattnet, känns som det verkligen behövs. I övrigt blir kvällen lugn och skön.

Lägg på minnet alla kurare:
En tag i taget gör fettet magert! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0