Ny dag, nya tag

Torsdag idag, snart har en vecka passerat igen!

Närmast står en joggingtur på schemat. Måste verkligen försöka komma upp tidigare på morgnarna nu, börjar jobba på måndag och då måste joggingturerna bli senast 8! Blir nog inga problem, men nu är jag så fast vid läsning på kvällarna att jag somnar alldeles för sent, där har vi boven. =)

Det är riktigt fint ute men blåser lite. Försöker peppa mig själv att ge mig ut. Vet ju att det är inga problem när man faktiskt kommit ut.

Idag ska jag beställa fler påsar, har för en vecka men ska beställa direkt för 4 veckor till så jag har. Blir svårt nu när jag börjar jobba så långa dagar, finns ingen chans att hämta! En annan vän ska köra igång också, jag har verkligen predikat om kuren, hihi. Så det blir skoj!

Nej, ut i solen!
Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0