Morning morning

Måste säga att det var en väldigt bra dag igår om än åkandes fram och tillbaka. Kändes skönt att vara sysselsatt, men ska erkänna att magen ropade efter mat! Då jag börjat äta påsarna tidigare (Anna tipsade mig) så går det mycket längre mellan måltiderna och det är en aningen tufft. Iaf var milkshaken efter bion grymt efterlängtad! =) Trodde jag skulle somna där i salongen, var lite för trött. Men "Änglar och demoner" är verkligen att rekommendera för er som inte sett den!

Idag är det verkligen kanonväder och jag ska försöka ta till vara på det. Dock måste jag till jobbet och hjälpa till så jag får se hur det blir med det.

Sedan måste jag säga en sak- det känns så himla bra att se mina 4 kartonger med ck-påsar stå och vänta på mig! Känns redan där som att jag har lyckats på nåt sätt..man måste vara positiv och endast positiv! :) Har svårt att tro att det redan är lördag, veckan har gått ruskigt snabbt!! Wiiie.

Kram alla kurare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0