Målade naglar och läsning

Har legat och läst min påbörjade bok i e.m. Har alltid haft svårt för att läsa, att komma in i böckorna då jag så lätt blir rastlös. Men när jag väl börjat brukar det gå bra och ja..när man hittat riktigt bra böcker! Har ni läst böckerna av Paulo Coelho? Han är helt underbar och får en att se så positivt på livet med alla gåtor och svar. Helt klart inspirerande.

Har också precis målat mina naglar korall rosa. Jättefina blev dom, sommarfräscht. :) Ett bra tidsfördriv, hehe. Är det bara jag som fått starka naglar av att gå på kuren? Måste antagligen vara för att det fattats nåt i min kost tidigare. Mina naglar har ALDRIG tidigare hållits långa och fina, dom har varit riktigt tunna och sköra. Till skillnad från min mamma som har världens finaste, långa och starka naglar helt naturligt. Nu kanske jag kan behålla dom så också fhv, alla såna små saker är stora och positiva saker för mig nu! :)

Jag sitter med Ramlösa jordgubb/lime. Helt ok, trots att dessa smaker aldrig riktigt smakar som dom påstås ska göra, hihi.

Vet ni, för att helt byta samtalsämne så har jag bestämt mig på att helt gå över till "milkshakes" och sluta köra på soppor. Gillar att få det varmt i magen, det mättar också bättre. Men så kan man ju värma även dom så det fungerar bra iaf. Dom är ju så goda!!! Helt galet tycker jag!

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0