Fullt upp

Idag vaknade jag av väckaren kl 7.00! Så efter kaffet vid 8.00 for jag ut och sprang en timme. Vädret var fint och det var varmt men behagligt. Sedan bar det iväg in till stan med en vän för att passa på att köpa nya påsar innan jobbet drar igång. 4 fler veckor, känns ju kanonhärligt! Min söta vän ska köra igång också, på måndag antagligen och jag hoppas det kommer gå lika bra för henne. Det är verkligen värt varenda krona och fight med fienden i huvudet! Blev även en vinbox (inte till mig såklart), en ny mascara vilket var nödvändigt..också en massa böcker jag längtat efter! Känner mig på riktigt bra humör. Måste erkänna att det var rätt jobbigt på stan bland allt folk, jag är nöjd med resultaten men då jag har en bit kvar tänker jag alltid att jag vill vänta med att gå ut tills jag är helt klart. Vilket är helt galet!! Det är ju mycket enklare om man njuter och har skoj under tiden, sysselsätter sig etc. Iaf märkte jag att det var dumt då det luktar god mat och snacks överallt, folk sitter på uteserveringarna..nej det är dumt att låta sig lockas. Bättre stanna hemma och ta det lugnt då, så det blev ingen jättetur.

Nu ska jag iväg på jobbet och kolla läget i några timmar. Sedan måste jag tillbaka (!) till stan då vi ska gå på bio ikväll. Ska bli skönt att umgås med dom man tycker om. Har en huvudvärk som är på gång, nu är det vatten som gäller.

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0