Energilös

Oj det gick riktigt segt att jogga idag. Sömnen har inte varit den bästa inatt så det kanske är anledningen. Tog mig iaf igenom det och nu känner jag mig alldeles mörbultad, hihi. Vill inte alls vara uppe och gå, känns som jag har noll energi. Och lååångtråkigt är det då ingen är hemma ännu. Då känner jag ofta att jag vill plocka något ur kyl, frys och skafferi! Men fy fy!!

Känns alltid som jag vill ha 2 påsar när jag kommit hem från motionsrundan på morgonen, måste alltid vänta med att ta frukosten annars är det alldeles för lång tid till lunchen/middagen. Redan nu skulle jag vilja äta min soppa. :(

Försöker pyssla på i Photoshop, men jag har så dåligt tålamod. Tur det är bättre med kuren då. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Har inte riktigt förstått hur du gör, men tänk på att äta den första soppan så fort du vaknar så att förbränningen startar direkt! jag gjorde den tabben i början nämligen, ville spara så länge det gick för jag var alltid hungrig på kvällen. Kämpa på!! massa pep

2009-05-26 @ 22:00:54
Postat av: Angelica

Tack Anna för tipset! Du har nog rätt, har inte direkt trott att det ska göra nån skillnad utan försökt vänta istället så länge jag kunnat. Känner mig lite ny på området. =) Tack tack och pepp tillbaka!

2009-05-27 @ 11:33:38
URL: http://mincambridgediet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0