Dagarna passerar..

Har varit sysselsatt hela dagen idag vilket känns skönt. Sedan eftermiddagen har jag suttit och grejat på i Photoshop, jag tycker det är jättekul men ibland känns det bara för mycket och tålamodet är inte det bästa! Iaf lär jag mig mycket varje dag så framåt kommer jag absout. Det är orken det sitter i antar jag. :P

En vän har varit och hämtat ck-påsar till mig idag så ikväll får jag nya för en vecka framåt. Kanon!

Som jag känner just nu spelar det ingen roll hur hungrig eller sugen jag är..jag börjar se resultat och då går motivationen igång igen, känns som inget kan stoppa mig nu, hihi. Tror suget försvunnit en del också, det hjälper. Jag vet dock att det brukar komma och gå, så man tar en dag i taget så brukar det gå bra.

Det är verkligen storm ute ikväll, huttrar så fort jag hör vinden ta i. Jag håller mig inomhus med en god ck-drink och en bra bok ikväll!

Massor med pepp till alla kurare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0