Återfall

Nu ska jag erkänna; jag FUSKADE igår! Yepp, och inte lite heller, jag njöt verkligen av lördagen med vänner. Ångrade mig redan efter första små tuggorna, men sen kändes det liksom som jag hade klantat mig iaf. Kändes som jag behövde det för att kunna fortsätta kuren. Men egentligen VET jag ju att det var för att jag var så jäkla uttråkad hemma..det var så det började. Var en seg dag, lite energi. Jag tycker det är svårt för jag vill ha resultat så snabbt!! Åh ja jag vet, så himla onödigt och dumt, det känns ju inte alls bra nu.

Men så lyckades jag vända tillbaka idag igen, upp och tog en promenad/joggingtur idag på 2 timmar. Kunde ju vart mycket värre. Solen var riktigt stark, det är en underbar dag. Kändes dock väldigt bra och nu kämpar jag vidare. Ska ändå väga mig imorgon och se vad som hänt.

Nu är det inte så att jag inte vill köra hårt på detta, jag har peppen tillbaka. Viktigt för mig är att komma igång med joggingen också och det har jag verkligen lyckats med så långt. En dag i veckan med annat ätande är inte alls rätt för viktminskningen, men jag känner att det ger mig rätt mycket iaf. Fhv leder det till färre och färre såna dagar ju längre man kommer.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0