Ääääntligen

Puh. jag har suttit och strulat med flygbokningar hela kvällen. På ett sätt är det så smidigt, men när det börjar handla om att få ihop tider med olika flygbolag och hit och dit, ja då blir det genast mycket besvärligare. Men nu är det äääntligen gjort! Det var för min älskade pojkvän som kommer och hälsar på en vecka i sommar, känns så bra att inget kan stoppa det nu. Inte för att någon eller något direkt kunde det innan heller, men det liksom bara känns så bra att det är gjort. =) Men vet verkligen inte hur jag ska lyckas hålla ut en hel månad!

Såg på filmen "Angel" ikväll. Jag vet, den är rätt gammal, men jag hade inte sett den och den råkade gå på tvn. Helt ok, jag gillar svenska filmer. Efter det pysslade jag som sagt med bokningarna så nu är det läggdags! Har tagit alla goda drinkar ikväll och det har faktiskt varit en rätt bra dag ur cambridge-synvinkel. :) Om en vecka är mina påsar slut så då måste jag köpa på mig mer. Vilken lycka, haha!

Nu ska jag mysa lite med min bok innan jag somnar. Imorgon ska jag ta mig ut på en joggingrunda efter morgonkaffet! Fhv inte alltför sent.

Sov så sött alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0