På banan igen

Ännu en dag avklarad. Alltså egentligen liksom andra för mig då med tanke på att jag "började om" igår. Skönt att få igång förbränningen på samma sätt igen. Gud vad jag svikit mig själv i helgen, ni skulle inte förstå hur mycket. Var väldigt sugen idag på att äta godis men lyckades hålla mig. Det är en nackdel att jobba i en butik, allt finns tillgängligt och man sätts verkligen på prov. Man märker att tankarna styr, det gäller att säga och stå emot för det går över..ibland snabbt och ibland inte. På jobbet vet dom att jag kör på kur, vilket är en otrolig lättnad, just att slippa förklara eller smyga..det funkar inte i längden.

Myket piggare och gladare idag iaf, mindre svullen såklart och det är så skönt. Har aldrig gått så bra att jogga som idag! Var så himla nöjd under hela passet och främst efteråt såklart. Hoppas det håller i sig! Kände mig stark, det är en skön känsla. Måste säga att det är en stor skillnad nu när jag kurar än tidigare perioder då jag velat gå ner i vikt men inte lyckats. Aldrig någonsin kände jag peppen att fara ut och springa..det var bara fokus på viktnedgången. Visst är det vad jag vill nu också, men jag har lärt mig att känna efter hur varje steg känns i kroppen, en slags medvetenhet om vad det är jag gör och vad det stärker. Det underlättar verkligen, känner att det liksom ger nåt och det är där jag får min motivation. För resultatena kommer, någonstans vet man trots att dom där fula tankarna hänger över en!

Har gjort te nu, som vanligt blir det en kopp och lite läsning innan jag släcker. Mitt sätt att varva ner och jag njuter verkligen av det. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att vi är på samma dag! Å denna gången ska vi inte göra nåra snedsteg!! Nu kör vi på =) det går ju så mkt fortare då!! Å vi mår såå mkt bättre! 27 dagar kvar för mig, tre är gjorda! Tiden går ju igentligen så fort! Kram

2009-06-03 @ 13:40:45
Postat av: Angelica

Men du har så rätt Anna! Blir så glad av dina ord. Nu ska vi se till att må riktigt bra, vi har ju alla verktyg! Får se till att använda oss av dom nu. =) Massa pepp till oss och ha en underbar dag! Kramar

2009-06-04 @ 10:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0