Blåsväder

Igår var en helt vanlig dag med jobb. Kom mig ut på en joggingtur på morgonen och den gick också superduper bra, troligen den bästa någonsin! Så oerhört roligt. Dagen blev lång och lite seg, men det är skönt att vara igång med kuren igen. Dock var jag så hungrig hela dagen..inte alls skoj! Fick verkligen kämpa.

Idag blåser det kraftigt ute så jag känner för att skippa mig joggingtur. Kanske jag kan komma mig ut ikväll, annars får det bli en vilodag. Kom mig upp en aningens tidigare i morse, måste dra ner några timmar då jag snart ska börja jobbet tidigare. Vill ha en lugn och skön morgon med tid för jogging oh annat så då måste det bli att vakna några timmar tidigare än nu. Oftast kräver min kropp rätt mycket sömn vilket kan vara jobbigt.

Det går bara bra för min vän som började med kuren i måndags, känns riktigt roligt! Hon har iaf inte samma sokersug som jag så hon ska vara glad! Tror det kommer gå galant. Själv är det rent ut sagt ett helvete emellanåt! Tänk om man kunde bli av med det, skulle förändra hela mitt liv. Men tyvärr får man leva med kamp och ständiga misslyckanden.

Hoppas det går bra för alla kurare! Hörs ikväll! Kramis

Kommentarer
Postat av: Anna

dag 5 och den har gått ganska bra, det är bara det där jäkla "helg-suget" som satt in, men även min städmani hihi!! Knasigt, men det får jag varje gång jag går ren kur, så jag vet vad jag kan göra när suget sätter in i helgen, städa, tvätta, röja, skura =) så det är inte bara det att man går ner i vikt, det blir superfint och fräscht hemma åxå!! kämpa på!! Nu tar vi denna helgen lätt som en plätt!

2009-06-05 @ 15:26:15
Postat av: Anna

Saknar dina inlägg!

2009-06-07 @ 09:57:30
Postat av: skenet

Tjena kickan! Hoppas du mår bra o att du känner de rätta energiflödena verka inom dig - du är ju så klockrent duktig m kurande o joggingturer - jag vet att det inte alltid är lätt att motivera sig men visst är det så att du bor här i sthlmsregionen ngnstans - vi kanske kan springa tillsammans ngn gång? Vore väl roligt! Jag hejjar på dig o massa pepp till en sann kämpe! Det där med överviktskampen är en kamp varje dag (i alla fall för mig som älskar livets njutningar i form av god mat o dryck) men vare dag är en ny dag att orka o vilja göra kloka o bra val...



kram o kraft skenet

2009-06-14 @ 21:00:04
URL: http://cambridgejul.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hej!

Hamnade på din sida av en slump, riktigt kul och läsa vilken kämpe du är! hejjar på dig!

själv tappade jag för ca 2 år sen 30 kg med cambridgekuren.. funderar dock att ta upp de igen efter man lagt på sig tre kg på semester.... tack för din blogg finns.. blir hur "sporrad" som helst!

2009-08-09 @ 20:12:09
URL: http://p-pilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0